رادین رادین ، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره

رادین دردونه

نشستن دردونه رو دو زانو 91/11/3

1391/11/3 12:30
960 بازدید
اشتراک گذاری

                                                             

                 رادین دردونه

فسقلی یاد گرفته روی دوتا زانوش میشینه بالا پایین میپره!!!!!

صدای سرفه و عطسه رو تقلید میکنه وقتی کسی عطسه کنه رادین با خنده میگه اچی وقتی هم که به این کارش میخندیم چندبار تکرار میکنه برای سرفه کردنم که اهه اهه میکنه بعضی وقتها از ته گلو سرفه میکنه میگم نکن مامان گلوت درد میگیره بازم کاره خودشو میکنه .

چند شبه زود میخوابه صبح هم زود بیدار میشه مامانیشم بیدار میکنه بعد یک ساعت خمیازه هاش شروع میشه میخوابه پس نتیجه میگیریم هدفش بیدار کردنه مامانیشه.

الهی قربونت بشم مامانی جونم .

                

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

saba
3 بهمن 91 15:41
سلام.وبلاگ واقعا زیبایی دارید
من وارد کننده برچسب های دیواری(دکوراسیون منزل) هستم لطفا به وبلاگ من سر بزنید ونظر خود را بگویید واگر مایل بودید تبادل لینک کنیم
با تشکر http://dewall.blogfa.com/


ممنون حتما بهتون سر میزنم و لینکتون میکنم.



مسیحا
3 بهمن 91 21:05
سلام ناز کوچولو امیدوارم همیشه شاد باشی
منو با عنوان ( دنیای مسیحا ) لینک کن بعد بگو با چه عنوانی با افتخار لینکت کنم


مرسی از اینکه افتخار دادید.حتما با همین اسم لینکتون میکنم.
مامان بنیتا
4 بهمن 91 1:48
مبارک باشه عزیزم..یک قدم دیگه به روی پا وایستادن نزدیک شدی


مرسی خاله جون که هر روز به ما سر میزنی
الهام مامان آوینا
5 بهمن 91 19:31
رادین جان به جمع نی نی های 91 ای خوش اومدی عزیزم. مامان رادین جان وبلاگ نی نی های 91 ای را لینک کن و هر از گاهی از دوستای جدید رادین جان مطلع شو.
ادرس وبلاگ نی نی های 91ای =
http://ninihay90-91ha.niniweblog.com/


ممنون عزیزم لینکتون کردم.
بابای ارشیا
6 بهمن 91 19:15
رادین دردونه به گل میمونه
شیرین و نازه خودشم میدونه



ممنون بابای ارشیا.
مامان سبحان جون
7 بهمن 91 6:04
ماشالا ب این گل پسری خداحفظش کنه لینکتون کردم عزیزم


مرسی عزیزم
مامان آرتین
7 بهمن 91 14:28
ای خدا نشستنش و ببین فداش بشه خاله

خاله بهمون سربزنین


مرسی حتما عزیزم ممنون که به ما سر زدی.