رادین رادین ، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره

رادین دردونه

ایستادن دردونه و...... 91/10/14

1391/10/14 19:47
963 بازدید
اشتراک گذاری

دردونه مامان حرفه ای چهار دست وپا میره.

بدون تکیه به من یا وسیله ای کاملا میشینه.

 دستشو به هر جایی که میتونه ازش بالا بره میگیره وکاملا میاسته خیلی میترسم بیافته یه بار که اومد سراغ میز از آشپزخونه سریع اومدم دیدم روی زانوهاشه یه دستش به میز با یک دستشم بشقاب برداشته همین طوری با تعجب به من نگاه میکرد. جاهایی که حدس میزنم میره بالش یا پتو می اندازم چونکه حواسش به وسایل دیگه پرت میشه از پشت میافته بعدشم کلی گریه میکنه.

    

آقا رادین طبق عادتشون با گوشی تلفن خودشو مشغول کرده.

        

نمیدونم همه بچه ها اینطورین وسایل دیگه رو به اسباب بازیهاشون ترجیح میدن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟رادین من که عاشق وسایل دیگه به غیر وسایل خودشه.

                                      

قربونش برم همه چیزو میخواد مزه کنه!!!

 

آخه مامانی میکروب داره چیکار کنم ازدست این شیطنتات.

                                 

وقتی کسی زنگ میزنه و داریم صحبت میکنیم رادین دست و پا میزنه که گوشیو بدین به من. منم گوشیو رو حالت پخش میذارم تا گوش بده از اونور خط همه خودشونو میکشن قربون صدقش میرن که رادین یه صدای کوچیک از خودش در بیاره ولی بیشتر دوست داره گوشیو بگیره دستش و گوش بده بعدشم که به من نگاه میکنه میخنده.

تنها کسی که براش صدا در میاره دایی نخودیشه.   

                                                                                                                                         

                                     

        

وقتی هم که کنترل دستش باشه اینقدر رو کنترل میکوبه شبکه هارو عوض میکنه.

        

از خوشحالی لباشو گاز گرفته.

رادین:خدایا اینا همش مال منه. منو این همه خوشبختی!!!!!!

مامانی:فقط برای چند لحظه عزیزم .

   

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

بابای ارشیا
18 دی 91 0:47
اون ساق های گوشتی چه حالی میده خام خام بخوریش ماشالله به ناز پسر الهی در پناه مهربان شادمانه باشی عمو جان
نرگس مامان باران
18 دی 91 2:00
سلام دوست من من یه دختر خیلی ناز دارم که تو مسابقه اتلیه سها شرکت کرده وخیلی دلش میخواد اول بشه زحمت میکشی به وبمون بیایی وتو قسمت پست ثابت ادرس مستقیم اتیله رو گذاشتم به دخملم باران مظفری امتیاز 5 رو بدی بعد از اتمام رای گیری مینویسه رای شما ثبت شد مرسی منتظر رای شما هستمااااااااااااا یاران قول میده 30 ثانیه بیشتر وقتتون رو نگیره فقط تا 20 دی میشه رای داد ادرس مستقیم اتلیه http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=5