رادین رادین ، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره

رادین دردونه

خرابکاریهای آقا رادین وکارهای جدید.... 91/10/18

1391/10/18 1:37
1,016 بازدید
اشتراک گذاری

روی لباس این عروسک نوشته شده کاکا اونو برای رادین آوردم بهش گفتم این کاکا اونم تکرار کرد گاگا دوباره گفتم اونم تکرار کرد اینقدر منو باباییش ذوق کردیم ولی بعد چند دقیقه هر چی گفتم  رادین کاکا انگار نه انگار توجهی نکرد؟؟؟؟

اینقدر دلم برای خودم سوخت هنوز یه بارم به من نگفته ماما ولی دوبار اسم این عروسکو تکرار کرد.                        

       

این عروسک آخرین هدیه مامانبزرگم (مادر پررم )به من بود 13 سال پیش قبل از اینکه فوت کنه این عروسکو بهم داد. خیلی دوست داشتم اونو به بچه خودم هدیه بدم و الانم تو اتاق دردونست رادینم وقتی این عروسکو میبینه بهش میخنده تا از اتاق ببرمش چشم ازش برنمیداره.

       

میخواستیم بریم بیرون لباساشو کلاهشو همه رو پوشوندم اومدم دیدم کلاهو کشیده به این روز درآورده (خسته نباشی مامان جان حداقل همه رو میکندی یکدست میشد)

      

در حد 5 دقیقه شاید یک کم بیشتر داخل تختش گذاشتم رفتم توی حال برگشتم این عروسکای بیچاره به این روز دراومدن رو تختیشو کشیده بود تازه منو دید ذوق میکرد که تشویقش کنم.

       

موهای اینو که از لای انگشتای رادین درآوردم.

       

مژه های اینو که هنوز پیدا نکردم . 

       

به لباسشم رحم نکرده با ناخنش میکشید ببینه چیه؟

       

کارهای جدید فسقلی مامان:

 

 

 

 

برای عکس دست تکون میده بهشون اشاره میکنه.

دست راستشو بازو بسته میکنه.

بغلمونم که میاد خودشو تکون میده با سرش هد میزنه میرقصه.

با تمام زورش دددددد میکنه چشماشو میبنده دو تا دستشو مشت میکنه داد میزنه کافی  یکی باهاش همصدایی کنه کم نمیاره بعضی وقها خودشم تعجب میکنه که این صدا از خودشه. . .

       

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)