رادین رادین ، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره

رادین دردونه

رادین در همه جای خونه... 91/11/8

1391/11/8 15:52
1,941 بازدید
اشتراک گذاری

                                                 

فینگیلی مامانی از همه جای خونه سردرمیاره از آشپزخونه: وقتی میره با چنان ذوق و شوقی میخنده اولم میره سراغ دمپایی منم که پشتشم ازش میگیرم. بعد از اون میخواد از سبد سیب زمینی و پیاز آویزون بشه _ اتاق خواب: به در ورودیش که نزدیک میشه میره خدمت گلدون خان یه دستی به سرو گوشش میکشه همچین بدو بدو میکنه!!!!!! منظورم همون چهاردست وپاست ولی ماشالا میره منم که به دنبالش حالا نوبت آویزهای جلوی در میگیره میکشه بعضی اوقات هم میخواد طعمشو امتحان کنه بعد همه این کارها میره داخل اتاقش میشینه به وسایلش نگاه میکنه و با زبون شیرین خودش صحبت میکنه برای جلب توجه من کارهای بامزشو میکنه که من بخندم عطسه میکنه_ سرفه میکنه_ خنده الکی میکنه.                   

                     

مراحل پیشروی دردونه به سمت میزاسترس

                                                                                                                                                        

بعد هم صورت نازنینشو روی شیشه میز گذاشت منم سریع از زیر میز این عکسو گرفتم.

میدونست من پشتش نشستم زیر چشمی نگاه میکرد خودشو از پشت پرت میکرد تو بغلم .                   

                 رادین دردونه

عاشق دمر خوابیدن اینجا هم که حالت چهاردست وپا خوابیده.

 

                                    

        

        

               

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مریم
8 بهمن 91 9:37
خدایا مواظب این رادین جون شیطون بلا باش
من هم شمارو با افتخارلینک کردم گلم .بازهم به ماسربزن


ممنون عزیزم حتما .
مامی روژان
8 بهمن 91 16:08
عکسا خیلی قشنگ شده عزیزم یه بوس ابدار واسه رادین خوشکلم


ممنون گلم حتما
مرمر
8 بهمن 91 17:38
ای جانم چه شیطونو بلایه قفونش بشم
مامان خانومی منم شمارو لینک کردم

مرسی عزیزم افتخار دادید.
مامان آرتین
9 بهمن 91 3:19
الهی چقدر نازه این فرشته کوچولو

مرسی گلم .
الهه مامان رادین
9 بهمن 91 14:33
ماشالا هزار ماشالا به رادین کوچولووووو ...حسابی شیطون بلا شده...خیلی خوشحالم از آشناییتون منم شما رو لینکتون کردم


ممنون خاله جون.
فائزه_مامان مهدیار
11 بهمن 91 14:45
فدای جهاردست وپا رفتنش
همه جای خونتون پر از حضور این دردونه ی ناز
ببوسش عزیزم

مرسی عزیزم خیلی لطف کردید که به ما سر زدید.
مامان بنیتا
11 بهمن 91 22:40
از دست این شیطونکا که از صبح که پا می شن در حال فعالیت و گشت و گذار تو خونه اند تا وقتی بخوابن..دقت کردی هرچیزی که تو خونه از همه کثیف تر و آلوده تره رو بیشتر دوست دارن تا چیزای تمییز !!! فینگیلی جونم فقط خیلی مواظب خودت باش عزیزم
ارشیا
11 بهمن 91 23:13
داداشی ماشالله جنب و جوشت زیاد شده نه الهی سلامت و شاد باشی همیشه ما نی نی ها وقتی کم تحرکیم بهمون میگن تنبل وقتی شاد و سرحال و قبراقیم بهمون میگن اکشن ولی خودمونیم ها مثل خودم همه از دستت شاکین الهی همیشه سرحال باشی
مامان امیرعلی و ایلیا
12 بهمن 91 13:47
ااااااااای جااااااااااان چه عکسهایی شده از طرف من رادین جونو یه ماچ آبدار کن حتما
پرهام
14 بهمن 91 12:08
پرهام من سرلاک یا اصلا اینجور غذای کمکی نمیخورد الان یهویی علاقه پیدا کرده بزور نده بعد چند وقت بده میخوره نوش جونت رادین جون
mami mahnaz
18 بهمن 91 0:07
سلام مامان رادین جون،ماشالله به این پسمل نازوشیطون،مرسی به وبلاگ آنیتای من سرزدید،بااجازه لینکتون میکنم