رادین رادین ، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره

رادین دردونه

چهارمین و پنجمین مروارید رادین دردونه 91/10/04

1391/10/4 13:22
592 بازدید
اشتراک گذاری

91/09/30_چهارمین دندون پسملیمونو دیدیم خیلی ذوق کردیم اینقدر تو بغلم فشارش دادم.                                                                 

91/10/03_پنجمین دندونشم دیدیم ماشالا همه دندوناش داره یکی یکی در میاد اما نمیدونم خوبه یا نه نسبت به بعضی بچه ها که توی وبلاگ ها دیدم زودتر دندون درآورده. ولی سعی میکنم مراقب مرواریدای خوشگلش باشم تا موقعی که خودش بتونه این کارو انجام بده. بعد قطره آهن باپنبه خیس خوب تمیز میکنم و آب میوه میدم. 

       

 جدیدا وقتی از چیزی خوشش بیاد یا صدای آهنگ بشنوه دست میزنه.

روی چهار دست و پاش میاد روی دست چپش تکیه میکنه دست راستشو تکون میده.میخواد خودشو بیاره جلو دو تا پاشو همزمان میکشه به حالت پرش یا یه پاشو میاره پای بعدی رو که میخواد بیاره میافته.

تو حالت چهار دستو پا با صدای آهنگ خودشو به سمت جلو و عقب میکشه مثل اینکه میرقصه.

از مو خوشش میاد تو یه لحظه با دو تا دست مورو میخواد بکشه وقتی میگم مامان کاره بدی یه نگاه میکنه اگه ببینه میخندم ادامه میده اگه بی تفاوت نگاهش کنم دستشو میکشه.

از دالی بازی هم که کلی خوشش میاد وقتی یه جا پنهان میشم صداش میکنم دنبال صدای من میگرده خودشو به من برسونه. 

     

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان بنیتا
4 دی 91 18:52
مرواریدای رادین کوچولو مبارک..ماشالا خوب تند تند دارن در می یان...مامانی خیلی مواظب این مرواریدا باش تا خدایی نکرده خراب نشن..کارایی که نوشتی هم دقیقا شبیه کارای بنیتاست با این تفاوت که دخملی من هنوز دندون نداره!
بابای ارشیا
5 دی 91 0:31
الهی دندونات بدون دردسر زودی بیان بیرون و مامانی برات غذاهای خوشمزه بپزه و........
مامان متین
6 دی 91 1:00
سلام من میتین ام دوسی بامن دوست میشی رادین جونم من تورو لینک کردم توهم منولینک کن دوسی بوس خوشبختم خیلی