رادین رادین ، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره

رادین دردونه

هفتمین ماهگرد دردونه 91/09/22

1391/9/23 0:10
489 بازدید
اشتراک گذاری

امروز عسلم پا گذاشت به 8 ماهگی (نمکدون مامانی و بابایی ماهگردت مبارک  ) قربونش برم. ماشالا زود بزرگ شد اصلا باورم نمیشه که دارم قد کشیدنشو میبینم هر روز داره تغییر میکنه هر روز یه کاره جدید یاد میگیره چیزای جدید کشف میکنه (آخه پسملم کاشف؟)

امروز با بابایی دردونه برای اندازه گیری قد و وزن به مرکز بهداشت رفتیم.

        

قد:73 سانتیمتر

وزن:9/200 کیلوگرم

دور سرش:45/5 سانتیمتر

در مورد تغذیه این ماهش هم برام توضیح داد ونوبت مراجعه بعدی 91/11/22 شد که تعطیلی یه روز زودتر میریم.

بعد اون پیش دکتر متخصصی که از نوزادی رادین و میبردیم رفتیم دکتر یزدان پناه از در اتاق که داخل شدیم گفت برف که نیومده؟؟ بازم سر موقع اومدید با گوشی صدای قلب رادینو گوش کرد گوششو معاینه کرد به دکتر گفتیم که الان از مرکز بهداشت اومدیم و قدو وزن دردونه رو به دکتر گفتیم دکتر گفت: به سوپش سبزی جعفری اضافه کنیم بعد 5روز سبزی گشنیز وبعد اون کرفس واین سبزیها نیم ساعت آخر اضافه بشه تا خواصشو از دست نده به ذکتر گفتم تخم مرغ دوست نداره هم با شیر خودم وهم با آبمیوه مخلوط کردم دوست نداشته گفت میتونی به سوپش اضافه کنی. ماست. سیب رنده شده. موز له شده و خرما هم میتونم به رادین بدم و دوباره تاکید کرد که آب هم بهش بدم چون غذای جامد میخوره. 

    

 رادین در حال تعجب!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    

 الهی مامانت قربون اون خنده های قشنگت بره.

    

 

      

                                        

 امشب با مادرجون. پدرجون.سارا جون ماهگرده دردونمونو گرفتیم اینقدر شیطنت کرد که خدا میدونه تا کیکشو آوردم شروع کرد دست و پا زدن تا بیاد سراغ کیکش میخواستیم عکس بگیریم من پاهاشو گرفتم ولی قابل کنترل نبود.

به نظرتون داره به چی یا کی میخنده؟؟؟؟

        

 به مجسمه ی بیچاره ی من.

      

کیک دردونه که باباییش زحمت خریدشو کشیده.

      

اینجا دیگه رادین از کنترل من خارج شده بود.

      

براش یه برش از کیک گذاشتم بچم چه ذوقی میکرد لمسش میکرد میخندید.

      

توی یه لحظه غافلگیرم کرد دست و پا و صورتش با کیک یکی شد ولی کلی با هم بازی کردیم.

      

بعد کلی بازی مثل فرشته ها راحت لالا کرد (عشق من) 

      

                                

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

ninipics
22 آذر 91 20:50
با سلام و عرض ادب اگه مایلین از نوزاد در خواب شیرین شما یا بستگان شما عکس های خلاقانه و حرفه ای در محیط ارام منزل شما یا آتلیه عکاسی ما برای همیشه به یادگار باقی بماند، مقدمتان را برای بازدید از وب سایت خود به دیده می نهیم... www.ninipics.blogfa.com
مامان بنیتا
24 آذر 91 3:03
آقا کوشولوی خوشگل 7 ماهگیت مبارک عزیزم مامانی ممنون که وبلاگمون سرزدی..نی نی هامون 1 ماه با هم فرق دارن.بیا با هم دوست بشیم؟!
پروفا شاپ
24 آذر 91 19:46
سلام بنده مدیر سایت پروفاشاپ هستم این سایت رنک 2 گوگل می باشد همانطور که می دانید برای گوگل بسیار مهم است که رنک های بالا در سایت لینک باشند همچنین این سایت با بیش از 100 فروشنده همکاری دارد از جمله می شاپ، تی وی شاپ، نی نی شاپ که از برترین فروشندگان در زمینه کاری خود می باشند. در نتیجه این سایت از بین محصولات این تعداد بالای فروشندگان ارزان ترین و با کیفیت ترین را از میان رقبا انتخاب کرده و دیگر نیازی به هدر دادن وقت خود برای گشتن برای گشتن در وبسایت های مختلف ندارید همچنین با عضویت در کمتر از 1 دقیقه سایت می توانید در قرعه کشی های ماهانه شرکت نمایید در صورت تمایل ما را با شعار " با حداقل هزینه بهترینها راخرید کنید" لینک کنید
پویا تم
26 آذر 91 15:39
سلام عزیزم براع طراحی جشن تولد ودندونی وتم شب یلدا با عکسهای کودک دلبندتون به وبلاگم سر بزنید: