رادین رادین ، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره

رادین دردونه

اولین برف در اواخر پاییز. 91/09/26

1391/9/27 2:27
356 بازدید
اشتراک گذاری

امروز صبح که از خواب بیدار شدیم از پنجره بیرونو نگاه کردم دیدم عجب برفی اومده میخواستیم بریم بیرون اما نشد.

                 

چند روزیه که وقتی به رادین میگم دس دسی کن به من میخنده و دست میزنه وقتی باباییشم دستشو میاره با یه دست میزنه به دست باباش.

         

                  

                 

                   

گل پسرم یاد گرفته لباشو مثل موش جمع میکنه.  

 

       

 اینجا هم حسابی آب بازی میکرد باباییشم این عکسای خوشگلوگرفت.

       

                      

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان بنیتا
27 آذر 91 2:05
نازی عزیزم چه قدر اون عکسش که موشی شده با نمکهخاله جون سرما نخوری لخت شدی !


سحر مامان اهورا
28 آذر 91 10:19
موش موش موش اومد از پشت کوزه پنیر یواشکی در اومد... سلام رادین جونی من اهورا 7ماهه اومدم خونت همه عکساتو دیدم سرا وپا نمک بودی خاله جونی وخیلی شیطون بر خلاف اهورا که خیلی ا آرومه
سحر مامان اهورا
28 آذر 91 10:19
نانازی رو ببوس من با اجازتون لینکت کردم
بابای ارشیا
28 آذر 91 16:04
ماشالله هزار ماشالله شیرین و خوش اخلاق . عکس موشیش هم که یک تابلوی استثناییه واقعاً . خداوند براتون حفظش کنه
دخملیــــــــــــــــــ شکلکـــــــــــــ
17 دی 91 23:57
ای ول......................بلاخره گیرتون آوردم....
یه گلایه حسابی از دست این مامان فراموشکار رادین دردونه که آدرسشو برا ما نذاشت و 1 ماهی میشه دنبالش کل وبلاگا رو گشتیم...
حتی تو پست ثابتمون 2 هفته نوشتیم مامان رادین دردونه لطفا آدرستونو بزارید
اما مگه گذاشتین
تا امشب که دوباره اومدین و خودم تو نی نی وبلاگ پیداتون کردم...امان امان امان از دست آدرس نذاشتنتون
من شرمندم کوتاهی منو ببخشید مامان گرفتارم سریع میامو میرم.
خوب گلم یه بار دیگه هرجا خواستی نظر بزاری اول اسمتونو بعد آدرستونو بعد نظرتونو بنویسید
بعد زیر نظرتون یه گزینه هست نوشته
(مشخصات شما حفظ شود)
اونو تیک بزنید دیگه لازم نیست آدرس و اسم بزارید همیشه موقعی میخواید نظر بزارید آماده آماده است
حالا برا جایزم که اینو بهتون یاد دادم برید لینکمونو ویرایش کنید بزارید
دخملیــــــــــــــــــ شکلکـــــــــــــ